Szanowni Państwo !
W trosce o nasze wspólne zdrowie zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w urzędzie, przez ten okres umożliwiamy komunikację z urzędem poprzez skrzynkę na korespondencję, umieszczoną przy drzwiach na parterze budynku przy ul. Wojska Polskiego 13 w Słupcy.
Jeśli chcecie Państwo złożyć wniosek/ zaświadczenie/ inne dokumenty należy:
- W przypadku wniosków: pobierz wzór ze strony internetowej i wypełnij go
- Wnioski dostępne są również na parterze budynku (obok skrzynki podawczej)
- umieść wniosek/ zaświadczenie w skrzynce (jeśli do wniosku załączone są załączniki, zepnij je lub umieść w kopercie)
Na dokumencie KONIECZNIE zamieść numer telefonu kontaktowego.
Co kilka godzin będziemy opróżniać skrzynkę.
Jeśli sprawa może poczekać na bardziej
dogodny termin, prosimy
o odłożenie ZAŁATWIANIA SPRAWY na później, ale skontaktuj się
z urzędem w tej sprawie.
WNIOSKI MOŻNA PRZESYŁAĆ DO URZĘDU ZA POMOCĄ POCZTY TRADYCYJNEJ ORAZ:
- skrzynki e-mail urzędu (sekretariat@pcprslupca.pl)
Adresy e-mail oraz telefony kontaktowe na poszczególne stanowiska dostępne są na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy www.pcprslupca.pl
Pod tym linkiem znajdziecie Państwo numery telefonów pod, którymi załatwicie konkretną sprawę w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy: https://www.pcprslupca.pl/pracownicy/